Početna

O testu

O školi

Kursevi

Kontakt

Image 01

Programiranje i logika

Počevši od osnova jezika C u kome se rešavaju osnovni logički problemi programiranja, pa do modernog C# i programiranja Windows aplikacija, deca razvijaju programersku logiku kojom će biti sposobna da savladaju i najteže programerske izazove, i stiču iskustvo i znanja potrebna za pravljenje najzahtevnijih aplikacija.

Ova oblast je dominantna kroz sve godine u školi, jer predstavlja osnovu znanja svakog programera, i gotovo svi moderni jezici se u najvećoj meri zasnivaju na ovim principima. Cilj je da nakon završetka naše škole svaki polaznik bude potpuno formiran programer, sa naučenim principima programiranja koji su univerzalni za sve tehnologije, i pomoću kojih će sa lakoćom moći da nauči bilo koji novi jezik ili platformu koja bude popularna u skorijoj budućnosti.

Image 02

Internet programiranje

Učeći istoriju razvoja interneta i jezike za razvoj internet sajtova, od najjednostavnijih primena jezika HTML do najnaprednijih tehnologija, deca se upoznaju sa osnovnim principima pravljenja web sajtova i funkcionisanja interneta uopšte. Razmatra moderan dizajn sajtova paralelno sa najnovijim tehnologijama za njihovo pravljenje, što uključuje Adobe DreamWeaver, kao i jezike PHP i ASP.NET. Nakon završenih kurseva naši polaznici umeju da samostalno naprave ozbiljne, interaktivne i multimedijalne internet prezentacije.

Pravljenje web sajtova danas je jedna od najčešćih poslova programera danas, i zbog sve veće ekspanzije Interneta postaje neophodno znanje svakog programera, zbog čega se ova oblast detaljno obrađuje u starijim godinama naše škole.

Image 03

Robotika

Učeći na praktičnim i zabavnim primerima robota na Lego Mindstorms platformi, deca vide praktičan značaj učenja algoritama i računarske logike, i upoznaju se sa osnovnim idejama robotike i vrstama senzora i motora. U kasnijim godinama programiranjem naprednijeg Arduino mikrokontrolera, koristeći različite senzore i motore koje imaju prilike sami da leme i povezuju, deca stiču uvid u sve aspekte samnostalnog pravljenja robota. Osnovni roboti koje oni prave mogu da se samostalno kreću, prepoznaju kojim putem treba da idu i izbegavaju prepreke.

Robotika je sve popularnija grana razvoja tehnologije i veoma je perspektivna, posebno u oblasti kućnih robota za pomoć ljudima, kao i autonomnih vozila. Primeri koje obrađujemo predstavljaju uvod u ozbiljnije bavljenje robotima.

Image 03

Baze podataka

Pri upoznavanju sa bazama podataka, polaznici uče osnove skladištenja podataka na računaru, njihovog povezivanja i obrade. Učenje se počinje kroz Microsoft Access, gde se obrađuju osnovni principi relacionih baza podataka i način na koji se one prave. Potom se prelazi na ozbiljniju i izuzetno korišćenu SQL Server bazu, i njeno povezivanje sa Internet prezentacijama i Windows aplikacijama, kroz razne korisne primere iz svakodnevnog života. Ovo uključuje i obimno korišćenje drugij programskih jezika, poput C# ili PHP, pa se kroz projekte koji se rade tokom cele godine veoma produbljuje znanje iz ovih oblasti i razumevanje načina na koji se one povezuju.

Baze podataka su danas toliko uobičajene da ih skoro svaka ozbiljna aplikacija ili web sajt koriste, i zbog toga su znanja iz ove oblasti nezamenljiva za buduće programere.

Image 03

Grafički dizajn

Učenjem programskog okruženja za obradu slike Adobe Photoshop, polaznici uče kako da obrade sliku kojom nisu zadovoljni ili je pripreme za postavljanje na internet stranicu. Kroz Adobe Flash okruženje uče se osnove 2D animacija, i prave jednostavni dodaci za internet stranice i naprednije igrice. Konačno, ozbiljne trodimenzionalne animacije i modeli se obrađuju kroz 3D Studio MAX okruženje, nakon čega su deca upoznata sa osnovama svih vrsta pravljenja i obrade grafike na računaru.

Iako nije primarna oblast kojom se programeri bave, smatramo da je deo opšte informatičke kulture poznavanje programa za obradu slike i rad sa animacijama, i može biti od velike koristi u radu. Zbog toga potenciramo i na ovoj oblasti računarske tehnike.

Oblasti
Image 01

Programiranje i logika

Image 02

Internet programiranje

Image 03

Robotika

Image 04

Baze podataka

Image 05

Grafički dizajn